Za proces koprodukcije važno je da nas priča osobno dira

 Za proces koprodukcije važno je da nas priča osobno dira

Za proces koprodukcije važno je da nas priča osobno dira

Piše: Iva Sirotić

Edukativni program Pulskog filmskog festivala Pula Academy, namijenjen studentima ali i svima s akreditacijom, započeo je temom Kako koproducirati dječji film, studijom slučaja filma Kapa.

U diskusiji pri Kavi s gostima sudjelovale su producentica Ida Weiss iz slovenskog Senca Studia, te producentica Marina Andree Škop iz Pom Pom studija.

Weiss pri početku naglašava da je za producentski posao izuzetno važno raditi na projektu koji nas osobno dira, te da je to način kako ona radi svoj posao od samih početaka. Andree Škop je reagirala na osjetljivost priče o dječaku koji nema ništa i djevojčici koja ima sve i o njihovoj božićnoj priči, te se tako odlučila baviti ovim projektom. Tome se nadovezuje i kako je najvažnije naučiti pitchati projekt u dvije rečenice, pa makar i svojoj najboljoj prijateljici.

Moderatorica Ozana Ramljak postavlja studentima korisno pitanje: znaju li što zapravo znači razvoj projekta? Odgovori iz publike su iskreni, kažu kako je njihovo znanje zasad samo teoretsko, te da je daleko od realizacije. Na pitanje odgovaraju obje producentice, da je to najvažniji dio čitavog procesa.

Andree Škop ističe kako je vrlo važno puno puta i na mnogo platformi pitchati projekt, te naglašava kako se tako projekt razvija i mijenja. Kroz pitchanje se dobiva reakcija publike i smjernice što je publici zanimljivo, a što nije, tj. u kojem se smjeru priča može ili ne može dalje razvijati.

Weiss naglašava kako je za svaki projekt važno ocijeniti može li se koproducirati na međunarodnoj razini ili taj film ostaje na lokalnoj razini. Također spominje i niz neuspjelih pokušaja financiranja filma, te kako je budžet filma živa materija koja se neprestano mijenja, što često može biti iznimno iscrpljujuće, ali i frustrirajuće. Ističe i važnost vizualnih materijala poput primjerice moodboarda ili pilota od 1 ili 2 minute, pomoću kojih se suradnicima približava i objašnjava projekt, a i koriste se za pitchanje.

Povezane novosti

Skip to content